Młodszy specjalista ds. Helpdesku

Miejsce pracy: Warszawa, stacjonarnie, czasem zdalnie.

Kogo szukamy:

Poszukujemy osoby, która wsparłaby nasz dział I linii wsparcia użytkowników. Osoby sympatycznej, uśmiechniętej, z zapałem do pracy i nie bojącej się wyzwań. Ważne dla nas są relacje, więc musisz być szczery i otwarty na koleżeństwo. Słowo „teamwork” jest dla nas równie ważne. Jeśli uważasz, że jesteś odpowiedni/a do tej roli – zapraszamy!

Co powinieneś/powinnaś umieć/znać:
  • umieć świadczyć wsparcie technicznego użytkownikom w codziennej pracy z zakresu IT (także zdalnie)
  • znać zagadnienia informatyczne: od niskiego hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis)
  • znać systemy operacyjne Windows 7-10(11) (instalacja, konfiguracja)
  • znać budowę, działanie i serwisowanie sieci komputerowych
  • znać obsługę systemów Windows Server 2012-2019 oraz zagadnień Active Directory (obsługa kont, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, konfigurowanie stacji roboczych) – (chętnie dzielimy się wiedzą w tym zakresie)
  • umieć samodzielnie pracować w zakresie administracji systemami Windows
  • minimum roczne doświadczenie na pierwszej linii wsparcia IT (Helpdesk/Service Desk)
Ponadto chcielibyśmy, żebyś:
  • był wytrwały w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych pod presją czasu
  • odporny na stres, samodzielny i odpowiedzialny w rozwiazywaniu zadań,
  • umiał pracować w zespole,
  • był kulturalny
  • znał j. Angielski (umożlwiający czytanie dokumentacji, korespondencję email)
  • miał prawo jazdy kat.B (to ważne)

Doświadczenie na pierwszej linii wsparcia IT (Helpdesk/Service Desk) będzie dodatkowym atutem!

Co będziesz robić:
  • pełnić nadzór i administrować infrastrukturą IT (z czasem systemami serwerowymi)
  • świadczyć wsparcie techniczne i pomoc użytkownikom
  • wdrażać nowe rozwiązania informatyczne
  • nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z Klientami.
  • Bawić się informatyką, testować różne rozwiązania, składać i rozkładać serwery, macierze, NASy i inne
  • Uczyć się konfigurować switche, routery i Acces Pointy różnych firm
  • Łapać wiedzę!
Co oferujemy:
  • pracę w fajnym, zgranym zespole
  • samochód służbowy
  • szkolenia
  • samodzielność w wykonywaniu zadań
  • dużo technologii informatycznych
  • dużo odpowiedzialności, ale i dużo śmiechu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected]

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z Kandydatami spełniającymi powyższe oczekiwania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego
przez MCBS Sp .z o.o z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.