Młodszy specjalista ds. Helpdesku
Miejsce pracy: Warszawa, stacjonarnie, czasem zdalnie.
Kogo szukamy:
Poszukujemy osoby, która wsparłaby nasz dział I linii wsparcia użytkowników. Osoby sympatycznej, uśmiechniętej, z zapałem do pracy i nie bojącej się wyzwań. Ważne dla nas są relacje, więc musisz być szczery i otwarty na koleżeństwo. Słowo „teamwork” jest dla nas równie ważne. Jeśli uważasz, że jesteś odpowiedni/a do tej roli – zapraszamy!
Co powinieneś/powinnaś umieć/znać:
- umieć świadczyć wsparcie technicznego użytkownikom w codziennej pracy z zakresu IT (także zdalnie)
- znać zagadnienia informatyczne: od niskiego hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis)
- znać systemy operacyjne Windows 7-10(11) (instalacja, konfiguracja)
- znać budowę, działanie i serwisowanie sieci komputerowych
- znać obsługę systemów Windows Server 2012-2019 oraz zagadnień Active Directory (obsługa kont, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, konfigurowanie stacji roboczych) – (chętnie dzielimy się wiedzą w tym zakresie)
- umieć samodzielnie pracować w zakresie administracji systemami Windows
- minimum roczne doświadczenie na pierwszej linii wsparcia IT (Helpdesk/Service Desk)
Ponadto chcielibyśmy, żebyś:
- był wytrwały w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych pod presją czasu
- odporny na stres, samodzielny i odpowiedzialny w rozwiazywaniu zadań,
- umiał pracować w zespole,
- był kulturalny
- znał j. Angielski (umożlwiający czytanie dokumentacji, korespondencję email)
- miał prawo jazdy kat.B (to ważne)
Doświadczenie na pierwszej linii wsparcia IT (Helpdesk/Service Desk) będzie dodatkowym atutem!
Co będziesz robić:
- pełnić nadzór i administrować infrastrukturą IT (z czasem systemami serwerowymi)
- świadczyć wsparcie techniczne i pomoc użytkownikom
- wdrażać nowe rozwiązania informatyczne
- nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z Klientami.
- Bawić się informatyką, testować różne rozwiązania, składać i rozkładać serwery, macierze, NASy i inne
- Uczyć się konfigurować switche, routery i Acces Pointy różnych firm
- Łapać wiedzę!
Co oferujemy:
- pracę w fajnym, zgranym zespole
- samochód służbowy
- szkolenia
- samodzielność w wykonywaniu zadań
- dużo technologii informatycznych
- dużo odpowiedzialności, ale i dużo śmiechu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected]
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z Kandydatami spełniającymi powyższe oczekiwania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego
przez MCBS Sp .z o.o z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.