Wszystkie nasze działania są podporządkowane pełnej satysfakcji Klientów. Jesteśmy w stanie w całości przejąć problemy związane z zapewnieniem ciągłości pracy zarówno komputerów, jak i wszelkich urządzeń peryferyjnych w firmie. Każdy użytkownik komputera jest przez nas traktowany z jednakową starannością i dbałością o komfort pracy.
W przypadku podjęcia współpracy, do Państwa dyspozycji będzie zespół specjalistów Pierwszej (L1) i Drugiej Linii Wsparcia (L2). Jako osoby z dużym doświadczeniem będą w stanie zapewnić Państwu bieżące wsparcie oraz delegować do wykonywania zadań osoby o odpowiednich kompetencjach w celu szybkiego i efektywnego rozwiązania problemu.
Dodatkowo zostanie wyznaczony dedykowany opiekun z Drugiej Linii Wsparcia, odpowiedzialny za całość Państwa infrastruktury. Jako osoba z dużym doświadczeniem będzie w stanie zapewnić Państwu oprócz bieżącego wsparcia również usługi konsultacyjno-doradcze tak, abyście mieli poczucie komfortu zarówno w kwestii rozwoju jak i wszelkich projektów z zewnętrznymi dostawcami usług IT/TELCO.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu mailowego – przygotujemy ofertę dostosowaną konkretnie do Państwa potrzeb :)